[Dia das Mentiras] Liverpool interessado em Paulo Bento

[b]Liverpool interested in Paulo Bento [/b]

Liverpool co-owner Tom Hicks says he will held talks with Paulo Bento in next month about taking over as manager in case Rafael Benitez left the club in the end of this season.

Mixed performances and a row with Hicks and co-owner George Gillett on transfer policy put Benitez’s position in doubt.

"We attempted to negotiate an option as an insurance policy… if Rafa left for Real Madrid or other clubs rumoured, " Hicks told the Liverpool Echo.

He added: “Or in case our communication spiralled out of control.”

Hicks was alluding to the criticism of Hicks and Gillett by Benitez over their transfer policy which angered the American duo and put the Spaniard’s position in jeopardy.

The confirmation of talks between Paulo Bento and his bosses will come as a blow to Benitez, although Hicks said the negotiations will took place in next month.

Liverpool legend Ian Rush said the club were in danger of becoming a “laughing stock”.

And defender Jamie Carragher, wants the club to stop airing their private business in public.

“The sooner we are out of the press the better because it’s not the Liverpool way. The quicker that happens the better,” he told BBC Radio 5 Live.

"Maybe it is difficult when you talk about the Liverpool way as it was a lot different 20-30 years ago with the press invasion now, where things get blown out of proportion.

"That’s something that we would like to try to get back to and that’s not just me but I’m sure everyone involved with the football club is desperate to get back to talking about football.

"I’ve got a great relationship with the manager but as players you’ve just got to do your job and not let other things affect you.

“You have got to be strong mentally to play for Liverpool because there is always speculation, not just regarding the manager but your own position too.”

Former Liverpool player Mark Lawrenson added: "It is a strange thing to do. You could have spoken to Paulo Bento through a third party and said, ‘If this happens, would you be interested?’ - that is all you need to say.

"It is not dissimilar to what happened to Martin Jol [at Tottenham].

“If you’re saying, ‘We’ve looked around to try to find someone to replace you just in case’, he might just think, ‘I’ll look for a little something I can go into just in case.’”

Lawrenson questioned the way the Americans were running the club.

"I think all the things that were promised when they took over seemed fantastic but now there are all sorts of problems.

"The plans for the stadium were revised. Revised to what?

"I’ve also been told the communication levels between (chief executive) Rick Parry and the Americans have not been great. He had a lot of difficulty before Christmas actually getting hold of them. You can’t run your football club that way, it’s absolutely crazy.

“When you are 4-5,000 miles away it is very difficult to try to run the business of a football club.”

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/l/liverpool/7187085.stm

:o :o :o

:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

eu daqui a nada nao me aguento mais!

Ó pá se houvesse uma troca, o Bento fosse para lá e o Benitez viesse para cá, ía a Fátima a pé! :mrgreen:

Em Inglaterra hoje também é o dia das mentiras???

Quase que aposto que lá tambem é dia das mentiras.

April Fools’ Day :wink:

Mas eles inventarem uma mentira com o Paulo Bento é como aparecer num pasquim que estamos interessados no treinador estilo Luís Campos. ???

Realmente se for mentira é muito estranho, mas é igualmente anedóticco se isto se confirmar…

Acho ofensivo pegarem no Paulo Bento >:D

Se for verdade, boa sorte.

Mas alguem carregou no link ? Aquilo vai para uma Page Not Found…provavelmente foi uma piadola criada por um portugues (porque carga de agua a BBC ia pegar num desconhecido dos adeptos ingleses para fazer uma piada ? )

Ainda à pouco estava online , foi de onde eu tirei a notícia.

Será que se precipitaram e a notícia do interesse do Liverpool no Paulo Bento não era para saír já hoje? :think:

Afinal o Liverpool está nas vésperas de um jogo importante com o Arsenal.

Ou então é um erro do site.

Este dia das mentiras cada vez ta melhor :rotfl: :rotfl:

Paulo Bento é mesmo um bom treinador não gozem com o homem!

Só peca por não conseguir apanhar BUFOS!

Quanto à hipótese de ser mentira de 1º de Abril , qual seria o interesse dos ingleses em fazer uma mentira dessas. :boohoo:

Se ainda fosse com o Mourinho , agora com o Paulo Bento , e falta saber se lá tambem há dia das mentiras.

Já nem me lembrava desta cena do dia das mentiras , a ver se arranjo uma já que parece que aqui o pessoal quer é mentiras. :whistle:

so me deu pa rir :lol: :lol: ainda pensei que fosse em algum jogador agora no treinador? mesmo de cagar a rir :rotfl:

:twisted: :lol: :lol: :lol: :twisted:

Tenho quase a certeza que é um dia com significado universal.

http://news.bbc.co.uk/sport2/low/football/teams/l/liverpool/7187086.stm

Isto está a ficar surreal. :o

Toda a gente sabe que sites como a Skynews , BBC , MSNBC e muitos outros aproveitam notícias anteriores para preencher a página.

A página ficava curta só com o alegado interesse no Paulo Bento , devem ter ido buscar o resto a essa notícia anterior nomeadamente as relações entre o Benitez e os donos do clube.

Quantas vezes já eu vi isso.

Não dou mais para este peditório. :inde:

lol… eu hoje ate sou do benfica.

É claramente para desestabilizar o Treinador !

O FSF já os põe em sentido ! 8)