Palavra do Dia

Basicamente este era um tópico onde se pode dizer uma palavra que reflita o vosso dia.
 Podem dizer várias vezes por dia, mas apenas uma de cada vez.

Eu começo. Melancólico
“no small number of these whaling seamen belong to the Azores, where the outward bound Nantucket whalers frequently touch to augment their crews from the hardy peasants of those rocky shores.”
Herman Melville - Moby Dick
merd...ups. Lampião.  :twisted:
''You have forgotten who you are and so have forgotten me. Look inside yourself, Simba. You are more than what you have become. You must take your place in the Circle of Life.'' Mufasa, Lion King, 1994

''These are dark times, there is no denying. Our world has perhaps faced no greater threat than it does today. But I say this to our citizenry: We, ever your servants, will continue to defend your liberty and repel the forces that seek to take it from you!'' Rufus Scrimgeour, Minister for Magic
Xbox Live - Luis1906
Esforço, Dedicação, Devoção e Glória eis o SPORTING CLUBE DE PORTUGAL
QUERO    UM   SPORTING
CREDÍVEL  -  LIMPO  -  AMBICIOSO
''JUNTOS SOMOS MAIS E MELHORES. VAMOS SPORTING, VAMOS EQUIPA!'' - JOÃO BENEDITO
Wiki SPORTING          |          O SPORTING SOMOS NÓS!
TPM :lol:

Obrigado por partilhares.   :lol:

Já agora e não fazendo muito offtopic, isto diz-te alguma coisa?

Your favourite band isn't your favourite band just because of the music. Yes, that's a huge part, but it's also their personalities. It's when finding out that they're not coming to your country ruins your year. If you've seen them live(...)"
FORÇA GRANDE BRUNO CARVALHO...