Fórum SCP

Bas Dost (Heerenveen) é opção para o ataque

How come you're linked to all these Dutch players suddenly?
Doesn't happen often talented Dutch players move to your league, and now suddenly you want 3? ;)

After buying Van Wolfswinkel, I'd be hesitant to get Bas Dost. He's good, and talented, but more a tall physical striker than a technically gifted one, but he does have vision. That said, he'll probably be quite the bargain aswell.

I reckon the manager is trying to "Europeanise" the team. Portuguese football relies heavily on south american players (look at Benfica, aka, the pigs, and Porto, aka, the corrupts).

I also think that a more european style of play might be good for Sporting.
« Última modificação: Junho 17, 2011, 01:46 am por FMendes »
Precisa de afinações? Não procure mais, João Lino de Castro é a solução!
Doesn't happen often talented Dutch players move to your league, and now suddenly you want 3? ;)

After buying Van Wolfswinkel, I'd be hesitant to get Bas Dost. He's good, and talented, but more a tall physical striker than a technically gifted one, but he does have vision. That said, he'll probably be quite the bargain aswell.

I reckon the manager is trying to "Europeanise" the team. Portuguese football relies heavily on south american players (look at Benfica, aka, the pigs, and Porto, aka, the corrupts).

:rotfl: :rotfl: :rotfl:

Ai o que eu me ri!

Esforço, Dedicação, Devoção e Glória!

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Well, I have to admit that buying players from the Dutch league is fairly smart right now. Because most clubs are having financial issues, alot of players will be let go for fairly cheap. And I think Dutch players especially won't have problems settling in or adjusting.

Well, I have to admit that buying players from the Dutch league is fairly smart right now. Because most clubs are having financial issues, alot of players will be let go for fairly cheap. And I think Dutch players especially won't have problems settling in or adjusting.

And it's like a thing at Sporting. We've had the bulgarian thing with Balakov and Iordanov (1991), we've had the serbian-montenegro thing with Purovic, Stojkovic and Vukcevic (2007) and now it's seems we have a new thing with players from the Netherlands. :lol: I think it's a good policy though, I mean, it's good when it comes to language and stuff, but I don't know if they do it on purpose or if it's something at random.
« Última modificação: Junho 17, 2011, 02:12 am por Pedro 1906 »

And it's like a thing at Sporting. We've had the bulgarian thing with Balakov and Iordanov (1991), we've had the serbian-montenegro thing with Purovic, Stojkovic and Vukcevic (2007) and now it's seems we have a new thing with players from the Netherlands. :lol: I think it's a good policy though, I mean, it's good when it comes to language and stuff, but I don't know if they do it on purpose or if it's something at random.

And Guentchev.
Sporting also but specially Benfica plucked hens and Porto corrupts are having this "south america" thing for the past 20 years, uninterruptibly
Sporting also but specially Benfica plucked hens and Porto corrupts are having this "south america" thing for the past 20 years, uninterruptibly
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

Genial, para mim a designação internacional das galinholas está encontrada!  :clap:
Esforço, Dedicação, Devoção e Glória. Eis o Sporting!

Genial, para mim a designação internacional das galinholas está encontrada!  :clap:

:rotfl:

The Great Lion eats chicken mcNuggets for breakfast.
benfica plucked hens and Porto corrupts are having this "south america" thing for the past 20 years, uninterruptibly

edited :lol: :lol: :lol: :lol: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :beer:
O avançado holandês Bas Dost, que já chegou a ser apontado como alvo do interesse do Sporting, garante que não tem em mente transferir-se para o estrangeiro, preferindo manter-se no seu país.

«Não estou a pensar ir para o estrangeiro», vincou o jogador. «Ouvi dizer muita coisa, mas prefiro ficar na Holanda», esclareceu ainda.

Com 22 anos, Bas Dost disse ainda que o seu objectivo é continuar a melhorar e a marcar golos, de forma a poder ajudar o Heerenveen da melhor forma. Daí também não pensar mudar para um clube com maior expressão no seu país, como Feyenoord ou Ajax, conforme tem sido noticiado

fonte: record

menos um
HabemusNani
Pois que fique lá pela "xanta terrinha".    :whistle:
Abaixo a corrupção,tanto no desporto como na politica!!!
Tenho andado a acompanhar os jogos do Herenveen muito por culpa deste goleador gigante...Ainda vamos ouvir falar bastante dele...

http://www.whoscored.com/Players/34323
Eu a pensar que havia alguma novidade... e afinal foi alguém que decidiu ressuscitar este tópico  :-X

Eu a pensar que havia alguma novidade... e afinal foi alguém que decidiu ressuscitar este tópico  :-X

Tambem eu  :mrgreen:

PS: 5 golos num só jogo é obra
«Não é o Sporting que se orgulha do nosso valor. Nós é que nos devemos sentir honrados por ter esta camisola vestida.» - Francisco Stromp