Adivinha o Jogo.

Gex. Correcto. Jogava na Sega Saturn mas também existia na Playstation e PC.
Próximo.  :great:
''You have forgotten who you are and so have forgotten me. Look inside yourself, Simba. You are more than what you have become. You must take your place in the Circle of Life.'' Mufasa, Lion King, 1994

''These are dark times, there is no denying. Our world has perhaps faced no greater threat than it does today. But I say this to our citizenry: We, ever your servants, will continue to defend your liberty and repel the forces that seek to take it from you!'' Rufus Scrimgeour, Minister for Magic
Tanks?
Tank Battlecity para a NES... Considero correcto...
''You have forgotten who you are and so have forgotten me. Look inside yourself, Simba. You are more than what you have become. You must take your place in the Circle of Life.'' Mufasa, Lion King, 1994

''These are dark times, there is no denying. Our world has perhaps faced no greater threat than it does today. But I say this to our citizenry: We, ever your servants, will continue to defend your liberty and repel the forces that seek to take it from you!'' Rufus Scrimgeour, Minister for Magic
Não vejo imagem nenhuma. Mas mesmo sem imagem sei que era o Master of Magic. :twisted:
Não vejo imagem nenhuma. Mas mesmo sem imagem sei que era o Master of Magic. :twisted:

Batoteiro! É uma vergonha!
Batoteiro és tu! Cheater!
Se quiseres segue, já que o El Prezidente nunca mais disse nada...
Batoteiro és tu! Cheater!
Se quiseres segue, já que o El Prezidente nunca mais disse nada...

Para ti é Sr. Cheater!  Mesmo se fosse maneta batia-te em qualquer jogo.

Múmia das caraíbas!

Vou seguir então:

Eu sei que não me devia meter no meio de vocês mas... é o Dead Island!  :twisted:

"In Northeast Ohio, nothing is given. Everything is earned. You work for what you have.

I’m ready to accept the challenge. I’m coming home." - LeBron James
Eu sei que não me devia meter no meio de vocês mas... é o Dead Island!  :twisted:

Nada de tomar partidos!  :lol:

Está certo, segue.  :great:

"In Northeast Ohio, nothing is given. Everything is earned. You work for what you have.

:whistle:

Final Fantasy Versus XIII

Ainda não saiu, mas pronto...
Não deixa de ser um video-jogo ou deixa ?  ::)

Não deixa de ser um video-jogo ou deixa ?  ::)

Também não percebi....
O meu menino.

Dust An Elysian Tail.

Eu sempre arranjei o Battlefield 4, depois experimentamos a ligação se quiseres.